کسب درآمد از اینترنت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

29. مبل مبلمان
سیستم عامل ها و مکان های زیادی وجود دارد که می توانید مبلمان و کسب درآمد اینترنتی  محصولات خانگی را بفروشید. قطعات قدیمی را در بازارهای کک یا فروشگاه های دست دوم پیدا کنید. به روز رسانی های خود را اضافه کنید و مبلمان را برای سود پس از رفع آن بفروشید.

30. تعمیر دوچرخه
مشاغل خانگی خوب و سودآور از منابعی که قبلاً در اختیار دارید استفاده می کنند. اگر عاشق دوچرخه هستید و از تعمیر کارها لذت می برید ، می توانید گاراژ خود را به یک کارگاه تبدیل کنید. خدمات تعمیر دوچرخه را ارائه دهید. همسایگان خود دوچرخه خود را خاموش کرده اند و یا می توانید خدمات تحویل وانت را ارائه دهید. فقط کمی تجهیزات در ابتدا به همه چیزهایی نیاز خواهید داشت.

31. بیکر
پختن برای بسیاری از افراد سرگرم کننده و با ارزش است. نانوایان ، خرید برخی از تجهیزات و راه اندازی یک آشپزخانه تجاری در خانه. کالاهای پخته شده را به مغازه ها یا مشاغل محلی بفروشید. یا فروشگاهی را برای فروش آنلاین محصولات راه اندازی کنید. در مورد مقررات بخوانید تا سازگار باشد!

32. فروشنده جم
فروشنده جام جم یکی دیگر از مشاغل امیدوار کننده در خانه است برای افرادی که عاشق کسب درآمد از اینستاگرام  ایجاد غذا هستند. اگر تهیه مربا یا کنسرو کالای مخصوص شماست ، راهکار شروع ایجاد خط تولید محصولات خود برای فروش است.

33. پذیرایی
تهیه کننده

آیا می خواهید یک سرویس پذیرایی راه اندازی کنید؟ در یک تجارت پذیرایی در خانه شما غذا را در آشپزخانه خود درست می کنید و آن را به رویدادها یا مکان های مشتری می رسانید.

34. گل فروشی
ایجاد چیدمان زیبا از گل می تواند برای هر کسی که چشم به طراحی داشته باشد ، یک فعالیت جالب باشد. آن را به یک نوع کار فروش گل آرایی که در خانه کار می کنید تبدیل کنید.

35. جمع آوری سرمایه
بعضی از مشاغل باعث می شوند احساس خوبی داشته باشید. جمع آوری کمک های غیر انتفاعی درآمد اینترنتی یکی از آنهاست. موسسات خیریه از وقایع به عنوان یک روش اصلی جمع آوری سرمایه استفاده می کنند. اگر از برگزاری رویدادها و کمک به علل لذت می برید ، ممکن است کمک مالی بتواند ایده خوبی برای تجارت در خانه شما باشد.

36. طراح برنامه
طراحی اپلیکیشن های موبایل یک زمینه بزرگ است. اگر دانش فنی دارید ، از خانه برنامه ایجاد کنید یا خدمات خود را به مشاغل کوچک ارائه دهید.

37. طراح منظره
طراحی منظره یکی دیگر از گزینه های شغلی کار از خانه است. این ایده خوبی برای افرادی است که دارای طراحی هستند و از کار در خارج از منزل لذت می برند.

38. طراح پیراهن کراوات
هیپی

پیراهن های کراوات و سایر لباس ها و لوازم جانبی می توانند سرگرم کننده باشند. برای فروش آنلاین یا در نمایشگاه های صنایع دستی ، محصولات امضا ایجاد کنید. پیراهن ممکن است محصولات طاقچه ای باشد اما بازار خوبی دارد. بازار فقط برای Baby Boomers نیست.





:: بازدید از این مطلب : 950
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی